تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, | 16:37 | نویسنده : babak

به گزارش آبیته دات کام و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال به دلیل محرومیت نمی تواند در مسابقه امروز دو تیم فوتبال استقلال و مهر کرج به میدان برود.

امروز همچنین خسرو حیدری مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال نیز به دلیل مصدومیت آبی پوشان را همراهی نمی کند.



تاريخ : سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, | 14:32 | نویسنده : babak

، مجتبی جباری پس از برتری یک بر صفر برابر مس سرچشمه گفت: قبول دارم که خوب نبودیم چرا که خسته بودیم.

وی در خصوص جروبحث تیموریان و عمران‌زاده در جریان بازی، گفت: من اصلا این صحنه را ندیدم و به خودشان و به باشگاه مربوط می‌شود، اما جوّ تیم آنقدر خوب است که باعث شده نتیجه بگیریم. بعضی‌وقت‌ها چنین مشکلاتی پیش می‌آید.

جباری ادامه داد:‌ نشان داده‌ایم که در همه بازی‌ها می‌توانیم برنده شویم و به قهرمانی برسیم.

وی در خصوص این سؤال که آیا مشکلات مالی حل شده است یا نه، گفت: همه مشکلات حل نشده است. هیچکدام از پاداش‌ها پرداخت نشده اما فتح‌الله‌زاده تلاش می‌کند. فکر می‌کنم او بیشترین تلاش را انجام می‌دهد و باید از او تقدیر کرد.



تاريخ : یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, | 15:1 | نویسنده : babak
هافبک چپ پای تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد در بازیهای لیگ هم عملکرد قابل قبولش مقابل شیرین فراز را به نمایش خواهد گذاشت_محسن یوسفی گفت: امیدوارم در بازی با شیرین فراز توانسته باشم به بهترین شکل جواب اعتماد کادر فنی را داده باشم و آنها از عملکردم راضی باشند. تمام تلاشم را خواهم کرد تا در بازیهای لیگ هم اینگونه باشم تا علاوه بر حضور در ترکیب ثابت استقلال با جلب نظر کوئیروش بتوانم پیراهن تیم ملی را هم بر تن کنم.

وی در ادامه صحبتهای خود افزود: خوشبختانه در اولین بازی جام حذفی توانستیم نتیجه قابل قبولی را بدست آوریم. در این جام هم به دنبال قهرمانی هستیم و کادر فنی خواسته اند آن را جدی بگیریم. این بازی هرچه بود گذشت و حالا به بازی فردا مقابل مس سرچشمه فکر می کنیم.

یوسفی در خاتمه اظهارداشت: بازیکنان مس سرچشمه بازیهای اخیر خود در لیگ و جام حذفی را برده اند و به همین دلیل در شرایط روحی مناسبی قرار دارند. به طور حتم با انگیزه مقابل استقلال ظاهر خواهند شد و نباید به جایگاه آنها در جدول دلخوش باشیم. این 3 امتیاز خانگی ما را به قهرمانی نیم فصل نزدیک می کند.



تاريخ : یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, | 14:54 | نویسنده : babak

دروازه بان ملى پوش تیم استقلال گفت: استقلال براى هر ۳ جام برنامه ریزى دارد. ما هم به عنوان بازیکنان تیم استقلال تمام تلاش خودمان را انجام خواهیم داد تا به نتیجه دلخواه برسیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم. سید مهدى رحمتى در مورد برنامه هاى این تیم براى حضور در ۳ جام افزود: در شرایط فعلى که تیم استقلال در ۳ جام حضور دارد، امیدواریم برنامه ریزیهاى لیگ به صورتى باشد تا فشار چندانى به ما وارد نشود، مسئولان لیگ با ما مهربانتر باشند و از نظر موقعیت بازى فاصله ها طورى باشد تا ما بتوانیم خودمان را با شرایطى که داریم وقف بدهیم البته وضعیت مان در سپاهان هم در سال گذشته این گونه بوده اما ما موفق بودیم.
رحمتى در مورد وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان مناسب است، امسال تمام تلاشمان این است که جزء ۸ تیم برتر آسیا باشیم، قهرمانى بماند براى سال بعد است چون در سال گذشته با تیم سپاهان در لیگ قهرمانان موفق بودم.بازى کردن در این جام شور و نشاط دیگرى دارد. بیشتر اسم ایران مدنظر است نه استقلال، ما تمام تلاشمان را مى کنیم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشیم.
وى در مورد تیم ملى کشورمان و بازى برگشت با بحرین افزود: آنها قطعا براى انتقام به این بازى خواهند آمد اما تیم ما هم تیم دست و پا بسته اى نیست و تمام تلاشمان را مى کنیم تا در بازى برگشت نیز موفق شویم.رحمتى در مورد بحران مالى تیم استقلال که به گفته فتح الله زاده تنها چیزى است که در شرایط فعلى مى تواند گریبان استقلال را بگیرد، تصریح کرد: تصمیماتى که در مجلس گرفته مى شود به من مربوط نمى شود اما اگر دوستان در مجلس زحمت مى کشند فقط به خاطر این است که مردم در رفاه باشند و خوشحال باشند، استقلال و پرسپولیس زمانى که برنده مى شوند مردم به مدت یک هفته شاد مى شوند، حمایت کردن از پرسپولیس و استقلال بهترین هدیه اى است که نمایندگان مى توانند به مردم بدهند. استقلال در بازى هاى این فصلش زیر ۶۰ هزار نفر تماشاچى نداشته. با رفع مشکلات استقلال و پرسپولیس، ما مى توانیم خیلى بهتر به کارمان ادامه دهیم.
وى ادامه داد: خیلى از صحبتها حول فوتبال کشورمان است مثلا در جایى اعلام مى کنند که بازیکن بى غیرت است که این حرف اصلا درست نیست. بازیکنى که وارد زمین مى شود تمام حواسش به بازى است، قبل از بازى مشکلاتى دارد که آن مشکلات بر روى بازى وى تأثیر دارد.دروازه بان استقلال در مورد مصاحبه همسر مرحوم ناصرحجازى در مورد دیدن عکس او و به یادآورى روزهاى گذشته آن مرحوم گفت: من ناصر خان را خیلى دوست داشتم ، هیچوقت آن مرحوم از یادم نخواهد رفت و یادشان همیشه براى من زنده است و آن مرحوم بر دوش من حق داشتند. ناصر خان در قلب مردم است و نیازى نیست تا یادش را زنده نگه داریم .



تاريخ : یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, | 14:47 | نویسنده : babak

به گزارش آبیته دات کام، خسرو حیدری مدافع ملی پوش استقلال گفت: شرایط تیم مطلوب است و امروز آخرین جلسه تمرین پیش از آغاز مسابقه را خواهیم داشت تا به امید خدا با ارائه یک بازی تماشاگر پسند بتوانیم هر ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم تا فاصله خود را از سایر مدعیان بیشتر کنیم و به نوعی از آنها جدا شویم. اعتقاد دارم مس حریف دست و پا بسته ای نیست و برای کسب امتیاز به تهران می آید و باید با تمرکز بالایی در این مسابقه ظاهر شویم.

وی ادامه داد: مشکل بینایی ام خیلی بهتر شده و در حال حاضر مشکلی ندارم. پس از بازی با بحرین احساس ناراحتی کردم و فردای آن روز به استخر رفتم و سپس چشم سمت راستم دچار عفونت شد که پزشکان علت آنرا یک عفونت ویروسی تشخیص دادند، مشکل من به حدی بود که در روز بازی با ذوب آهن تا آخرین لحظه مشخص نبود که به میدان می روم یا نه و حتی تیم پیش از آغاز مسابقه با ۱۲ نفر گرم کرد اما در نهایت احساس کردم می توانم با یک چشم هم بازی کنم و خدا را شکر می کنم که توانستیم نایب قهرمان سال قبل لیگ قهرمانان آسیا را در خانه اش شکست دهیم.

حیدری در انتها گفت: از هواداران عزیزمان که در سرما و گرما یاور ما هستند می خواهم فردا مثل همیشه در کنارمان باشند چرا که هیچ حریفی در لیگ برتر ساده نیست و هر بازی حکم فینال را برای ما دارد و برای رسیدن به قهرمانی باید حداکثر امتیازات را جمع آوری کنیم.



تاريخ : یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, | 14:34 | نویسنده : babak

، پرویز مظلومی درنشست خبری پیش از دیدار فردای تیم‌های استقلال و مس سرچشمه درباره شرایط آرش برهانی گفت: برهانی بازیکن خوبی است. در یک بازی برحسب برنامه‌ریزی که داشتیم بین ۱۸ بازیکن ما نبود و کلی حواشی ایجاد شد. ما خیلی‌ها را بین ۱۸ بازیکن قرار نمی‌دهیم اما اینگونه حاشیه ایجاد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه به برهانی نیاز داریم، گفت: با او صحبت کرده‌ایم و قصد نداریم برهانی را به تیم دیگری بدهیم. ما در ۳ جام بازی داریم. درصدد تقویت تیم هستیم و در این راه باید نفرات بیشتری داشته باشیم.

مظلومی تصریح کرد: شب گذشته از تیم نفت با من تماس گرفتند و گفتند اگر اجازه بدهید برهانی را جذب کنیم که من مخالفت کردم. تیم‌ها فکر می‌کنند ما با این مهاجم مشکل داریم و می‌خواهیم او را بفروشیم اما این بازیکن با تمام توان در خدمت استقلال است.

سرمربی استقلال در مورد شرایط بازی فردا گفت: از اینکه باران، رحمت الهی می‌آید خدا را شکر و دعا می‌کنیم همیشه آسمان اینگونه باشد. هرچند که از نظر فوتبالی نتوانستیم خوب تمرین نکنیم و این شرایط باعث شد نتوانیم تاکتیک‌هایمان را در زمین تمرین پیاده کنیم. ما در سالن بودیم و امروز هم به نظر می‌آید که نتوانیم از نظر تاکتیکی کار خاصی را انجام دهیم هرچند که باید با این وضعیت کنار بیاییم.

مظلومی ادامه داد: باید تیم را برای این بازی حساس آماده کنیم تا با نتیجه‌ای که به دست می‌آید همچنان صدرنشینی‌مان را تداوم بخشیم. استقلال فردا با تیمی جوان و با انگیزه بازی دارد که از مربی با دانشی سود می‌برد. شرفی استاد من بوده و احترام خاصی برای او قائلم.

وی با اشاره به اینکه در این بازی محکوم به برد هستیم تأکید کرد: باران باعث نشود تا هواداران در خانه بنشینند و به ورزشگاه نیایند. برنامه‌های ما برای پیروزی است و با توجه به اینکه در انزلی هم در این شرایط بازی کردیم به آن عادت داریم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم، تصریح کرد: از پزشکان تیم تشکر می‌کنم که با تلاش شبانه‌روزی مصدومان تیم را خیلی سریع به بازی‌ها می‌رسانند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با اوج‌گیری دوباره استقلال و آغاز تمرینات تیم ملی آبی‌پوشان دچار مشکل نمی‌شوند گفت:‌ از اینکه بازیکنان زیادی در تیم ملی داریم استقبال می‌کنیم و افتخار است که آنها در تیم ملی فیکس هستند اما بعد از بازی جام حذفی گفتم سازمان لیگ به ما کمک کند. تیم ملی ۲۰ و ۲۴ آبان بازی دارد و استقلال ۲۸ آبان با صبای قم بازی می‌کند. به این ترتیب ملی‌پوشان‌مان باید در ۸ روز ۳ بازی سنگین انجام دهند و ما در ریکاوری به مشکل می‌خوریم. امیدواریم سازمان لیگ مساعدت کند و بازی ما را عقب بیندازد تا بازیکنان‌مان را کامل داشته باشیم. در این مورد تقاضا کردیم و امیدواریم به ما پاسخ مثبت بدهند.

وی افزود: از اندونزی تا ایران ۱۰ تا ۱۵ ساعت راه است و تا ملی‌پوشان‌مان را دوباره داشته باشیم شرایط سخت می‌شود. در هر حال باید با شرایط تیم ملی که می‌خواهد به جام جهانی صعود کند کنار بیاییم.

در این زمان یکی از خبرنگاران گفت که عزیز محمدی اعلام کرد به هیچ وجه بازی‌های استقلال عقب نمی‌افتد که مظلومی در پاسخ به وی گفت: برای تیم‌های دیگر عقب می‌اندازند و امیدوارم این مساعدت شامل حال استقلال هم شود چرا که در این صورت ملی‌پوشان ضرر می‌کنند و خود بازیکن آسیب می‌بیند. ما هم نمی‌توانیم از آنها بگذریم و در مجموع با این شرایط تیم ملی ضربه می‌خورد.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه استقلال در جام ولایت شرکت می‌کند یا خیر، گفت: این جام نام بزرگی دارد و سال گذشته هم با تمام قوا در آن شرکت کردیم اما شرایط برگزاری امسال صحیح نیست. باید برای آن زمان بهتری انتخاب می‌کردند. به هر حال مجبوریم تیم امیدمان همراه با ۴ تا ۵ بازیکن‌مان که کمتر در لیگ بازی کرده‌اند را به میدان بفرستیم. به احترام نام این جام شرکت می‌کنیم اما با ما نفرات اصلی نمی‌آییم.

مظلومی در مورد اینکه اگر پرسپولیس با تمام قوا در این جام شرکت کند در آن زمان استقلال باز هم با نفرات اصلی‌اش نمی‌آید، یادآور شد: آنها هم شرایط‌شان مشابه ماست و چند بازیکن در تیم ملی دارند.

وی افزود: برای برگزاری این رقابت‌ها با ما هماهنگ کرده بودند اما باید شرایطی باشد تا تیم‌ها با قدرت در آن شرکت کنند و زنگ تفریح نباشیم چرا که در مواقع استراحت، بازیکن انگیزه ندارد. ما هم بعد از بازی فردا به بازیکنان‌مان تا شنبه استراحت می‌دهیم و در صورتی که برای مسابقات جام ولایت به آنها نیاز داشته باشیم از چند بازیکن خود می‌خواهیم ما را همراهی کنند.



صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 14 صفحه بعد
  • قیمت خودرو
  • لیموزین