ستاره های ذخیره چشمک نمی زنند
تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:36 | نویسنده : babak

دو روز از برد مقابل داماش گذشته و حالا مس کرمان حریف بعدی آبی پوشان تهرانیست . بازیکن هایی که مقابل داماش بازی کردند راه سونا و استخر را در پیش گرفتند و بعضی هایشان هم طبق برنامه به سالن وزنه رفتند.

ستاره های ذخیره چشمک نمی زنند

میلاد و خسرو از بند مصدومیت رها شده اند و میتوانند دربازیهای آینده برای تیمشان به میدان بروند

اما همینهایی هم که بازی نکردند برای خودشان اسم و رسمی دارند .. میلاد ، آرش ، خسرو ، زندی ، امیرآبادی ، الونگ ، عزیززاده ، شیرزاد و چند بازیکن جوان دیگر تمرین امروز را با آقا وسط شروع کرده اند.

خسرو حیدری هیچ نشانه ای از مصدومیت ندارد و پرجنب و جوش ترین بازیکن تمرین است . میلاد و امیرآبادی هم در تمرین های گروهی حاضر شده اند ، هرچند که عزیز زاده هنوز کمی با ترس به توپ ضربه می زند.

آتیلا حجازی هم در آقا وسط حضور دارد و بارها به خاطر کم تحرکی اش کاور نفر وسط را در گردنش می اندازد ، اما این فریدون زندی است که از همه بهتر به توپ ضربه می زند و کم پیش می آید که وسط برود . الونگ هم چند بار پشت سر هم اشتباه می کند تا کلافه گی اش را با تکلی روی پای مربی اش نشان دهد… آتیلا خنده ای می کند و از او میخواهد کمی آرام تر کار را دنبال کند

هنکه ، فریبا و طالبی در کنار هم کار بازیکنان را زیر نظر دارند . در بعضی لحظات آن قدر تعداد پاسها زیاد می شود که نفرات وسط با ناامیدی توپ را دنبال می کنند ، با سوت هنکه این قسمت از تمرین تمام می شود.

تمرین بعدی بازی فوتبال بدون دروازه است که فقط در آن حفظ توپ مهم است .. کمی شبیه به تمرین اول با این تفاوت که بازی در زمینی بزرگ تر انجام می شود و تعداد نفرات دو تیم با هم برابر است . میداوودی کم پاس اشتباه نمی دهد ولی دست از تلاش بر نمی دارد ، هرچند که با آن میلاد آماده فصل پیش فاصله زیادی دارد.

پرویز مظلومی هم گوشه ای تنها ایستاده و کار بازیکنان را زیر نظر دارد . این تمرین هم تمام می شود تا بازی فوتبال در دو دروازه نزدیک به هم شروع شود. اسلامی و زرین ساعد در گل ایستاده اند تا پرویز برومند و مهرداد محمد حسینی هم فوتبال را خارج از محوطه جریمه تجربه کنند. اسلامی ، شیرزاد ، عزیززاده ، خسرو ، آرش ،علوی( بازکن تازه وارد) و مهرداد حسینی در یک تیم قرار دارند و زرین ساعد ، میلاد ، امیرآبادی ، زندی ، برومند و الونگ در تیم دیگر .

آنچه که بیشتر از هر چیز به چشم می آید خراب کردن موقعیت های گل توسط میلاد و برومند است . پرویز که با چهره ای جدید خودش را شبیه به آندو کرده نشان می دهد استعدادخوبی برای گلزنی ندارد ، البته در سوی دیگر برهانی امیدوارکننده تر ظاهر شده و هر از گاه دروازه ۷ متری را باز می کند. اسلامی هم به میلاد نه نمی گوید و چندین بار او را ناکام می گذارد . خسرو هم همه کار کرده تا آمادگی اش را به رخ سرمربی تیم و دیگر بازیکنها بکشد ، هر چند که در تیم مقابل هم زندی از سایرین پرتلاش تر بوده.

۹۰ دقیقه ای از تمرین گذشته و رفته رفته هوا سردتر می شود . سوت پایان تمرین به صدا در می آید تا بازیکنان زیر نظر مولایی چند حرکت کششی انجام دهند و بدنهایشان را سرد کنند. تمرین بدون اصلی ها برای آنهایی که فکر می کنند ستاره اند خوشحال کننده نیست. هرچند که جمع ستاره های خارج مانده از ترکیب اصلی جمع است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین