تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 10:56 | نویسنده : babak

جی لوید ساموئل مدافع خوش استیل تریندادتوباگویی دیشب با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد رسمی خود را با آبی پوشان به امضا رساند ، بازیکنی که آندرانیک تیموریان “همبازی سابق جی لوید” درباره این انتقال گفته بود ” او عمرا به ایران بیاید ” !

اما حاجی او را آورد و با او قرار داد هم بست تا نشان دهد واقعا متخصص نقل و انتقالات است ، جی لوید  سابقه طولانی در لیگ برتر انگلیس را با خود یدک می کشد و اگر همان جی لوید باشد می تواند یکی از بهترین خریدهای خارجی لیگ برتر ایران لقب گیرد.

جی لوید ساموئل نام کامل اوست ، جی لوید در روز ۲۹ مارس ۱۹۸۱  در کشور تریندادتوباگو و شهر سن فرناندو چشم به جهان گشود . او در شهر لندن و در آکادمی جوسف فوتبال را شروع کرد ، در سال ۱۹۹۰ به مدرسه فوتبال لندن رفت  و مدتی در آنجا توپ زد !

پس از آن به تیم جوانان چارلتون اتلتیک رفت و مدتی نیز در آنجا حضور داشت سپس با پیوستن به تیم بزرگ آستون ویلا چالشی جدید در زندگی ورزشی او به وجود آمد ! اما جان گرگوری سرمربی مشهور وقت آستون ویلا در تیم اصلی به او میدان نداد .

جی لوید با منچستر یونایتد قراردادی امضا کرد و تحت حمایت باشگاه به تیم های آماتوری رفت تا تجربه بیشتری کسب کند ، جی لوید تیمهای مختلفی از جمله وستهام یونایتد و اِست لندن را در رده های جوانان تجربه کرد تا سر انجام به آستون ویلا بازگشت .

۲۱ سپتامبر سال ۱۹۹۹ در سن هجده سالگی ، جی لوید اولین بازی خود را با پیراهن آستون ویلا در جام حذفی انگلیس انجام داد که در آن آستون ویلا ۵ بر صفر پیروز میدان شد .

سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۰۲ را به طور قرضی در تیم گیلینگهام گذراند و ۸ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت ! پس از آن دوباره به آستون ویلا بازگشت و تا سال ۲۰۰۷ را در این تیم توپ زد . جی لوید ۱۶۹ بار پیراهن آستون ویلا را در لیگ جزیره به تن کرد و دو بار نیز برای این تیم موفق به گلزنی شد .

سال ۲۰۰۷ به تیم بولتون پیوست ، تیمی که آندرانیک تیموریان در آن با وی همبازی شد . جی لوید تا سال ۲۰۱۱ را در تیم بولتون گذراند و ۷۱ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت .

گفتنیست ساموئل از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ نیز در تیم جوانان انگلیس حضور داشته و ۷ بار با پیراهن این تیم به میدان رفته ! البته در رده بزرگسالان جی لوید ۲ بار با پیراهن تیم ترینداد توباگو بازی کرده است .

امروز هم  جی لوید ساموئل به تیم استقلال تهران پیوسته و این بازیکن با تجربه برای تیم آبی پوش توپ خواهد زد . برای وی در تیم محبوبمان آرزوی موفقیت داریم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین