تاريخ : پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, | 17:12 | نویسنده : babak

سید مهدی رحمتی که هفته ها با کمر درد شدید درون دروازه استقلال قرار گرفت، می گوید آسیب دیدگی اش برطرف شده و فردا بدون هیچ مشکلی درون دروازه استقلال می ایستد. او در هفته های اخیر کمتر مصاحبه کرده و بهتر است دلیلش را از زبان خودش بخوانید:

شما در کلینیک دکتر نوروزی به مداوای کمرتان پرداختید؟

بله، هفته ها از درد شدید رنج می کشیدم و قادر به تمرین هم نبودم اما به هر ترتیبی بود بازی می کردم تا اینکه رفتم پیش دکتر نوروزی.

این کار شما خلاف قوانین باشگاه نبود؟

قوانین باشگاه شامل مسائل فنی و انضباطی است. من از سالهای قبل می رفتم پیش دکتر نوروزی. زمانی که بازیکن مس بودم آقایان کاظمی، قلعه نویی و مظلومی سرمربی تیم شدند ولی من برای مداوا می رفتم پیش ایشان. جا دارد صمیمانه از دکتر نوروزی و خانم محمدی و همکارانشان تشکر کنم.

باشگاه استقلال با دکتر نوروزی قطع همکاری کرده اما شما، امیرآبادی، میداودی، منتظری و … به کلینیک او می روید.

زمانی که دکتر نوروزی پزشک استقلال بود، بازیکنان پرسپولیس نزد او می رفتند که سرآمد آنها آقای کریم باقری بود. در کار پزشکی جای تعارف وجود ندارد. برای من سلامتی ام مهم است و کاری به حرف ها ندارم. من نقشی در حضور دکتر نوروزی و جدایی او از استقلال نداشتم ولی قبولش دارم و این یک مسئله شخصی است. مگر من نمی توانم به شما بگویم پیش فلان دکتر برو یا نرو.

پزشک استقلال به تو گلایه ای نکرد؟

من برای ایشان هم احترام قائل هستم.

الان مصدومیتت بر طرف شده؟

کمرم بدجور آسیب دیده بود ولی دکتر نوروزی تشخیص درستی داد و ظرف چند روز بهبود پیدا کردم. باور کنید برای راه رفتن هم درد داشتم. اعصابم خرد شده بود و نمی دانستم چه کار کنم. در بازی با صنعت نفت روی گل دوم که توپ را ناقص دفع کردم کمرم قفل کرد و دستانم واکنش طبیعی اش را از دست داد. فردایش دیدم کسی کاری به مصدومیت من ندارد و فقط ایراد گرفته می شود، پیش خودم گفتم در این مملکت دل کسی برای دیگری نمیسوزد و هر کسی فکر خودش است. یکی از روزنامه ها نوشته بود رحمتی با این اوضاع کمرش باید قید فوتبال را بزند، یکی دیگر نوشته بود او دروازبانی بلد نیست، یک کارشناس گفته بود شوت زدن بلد نیستم. خلاصه ایرادهایی که از من گرفتند از دروازبان تیم منتخب مدارس منطقه یک هم نمی شد گرفت.

انتقاد سازنده است؟

فرق انتقاد با غرض ورزی و تخریب مشخص است. اگر قرار بود نقطه ضعف نداشته باشم که در تیم های بزرگ اسپانیا یا انگلیس بازی می کردم نه اینجا. اما خداوکیلی بزرگ ترین دروازبانان جهان هم روز بد دارند و در طول یک فصل ۲، ۳ بازی بد انجام میدهند. من در پنج سال اخیر گل بد نخوردم اما متاسفانه برخی نشسته اند تا من مرتکب اشتباهی شوم. می توانم جواب تند بدهم اما دیدم این حرفها در خلق و خوی من نیست. می توانستم به آقای کارشناس بگویم شما با صفر بازی ملی و بردن دو سه تیم به سمت انحلال چرا در رسانه ملی مرا تخریب می کنید؟ می توانستم به آن نویسنده بگویم درباره دروازبان نوشتن، تخصص لازم دارد. اما به روی خودم نیاوردم. راهش اینست در اوقات فراغت به جای مطالعه آن رسانه ها بروند سراغ کارهای دیگر.

از عمل کرد خود در نیم فصل اول رضایت داری؟

این را مربیان و هواداران باید بگویند. اگر یک بازی خوب نداشتم بوده که در برخی بازی ها فراتر از وظایف یک دروازه بان عمل کنم. برایم جالب است برخی بزرگان مصاحبه کردند و گفتند اگر رحمتی نبود استقلال نصف امتیاز را نداشت آن وقت سر بازی صنعت نفت بدون در نظر گرفتن مصدومیتم مرا کوبیدند به هرحال این هم طبیعت مستاجر بودن در تیم های بزرگ است .

منظورت چه بود؟

آنهایی که باید بگیرند متوجه شدند من چه گفتم.

صدای خنده دیگران می آید کجایی آقا مهدی؟

داخل اتومبیل امیرآبادی! همراه با دیگر دوستان می رویم مجلس ختم یکی از بزرگان.

راستی تصور می شد بازوبند را به تو بدهند که سابقه ملی بالایی داری؟

تصمیم گیرنده من نیستم(امیرآبادی با صدای بلند می گوید آقا کاپیتان تیم ملی است و افتخار نداد بازوبند را از من بگیرد.)

به نظر می رسد با همبازیانت رابطه صمیمانه ای داری.

چرا نداشته باشم؟ من با اکثر همبازیانم در استقلال، تیم ملی و باشگاه های دیگر رابطه دوستانه ای دارم.

رفتن فرهاد مجیدی در استقلال چه تبعاتی دارد؟

فرهاد بازی کن خوب و موثری بود که رفت اما با تلاش سایر نفرات استقلال باید همین راه را ادامه دهد.

جدی ترین رقیب استقلال از نگاه مهدی رحمتی؟

من مس کرمان، مس سرچشمه، ملوان، شاهین بوشهر و … را حریفان قدرتمندی می دانم و معتقدم در هر بازی باید نهایت تلاش را به خرج داد و ۳ امتیاز را گرفت. بزرگ ترین رقیب استقلال خود استقلال است. سپاهان، نفت تهران، ذوب آهن، تراکتور، صبا باتری و … هم عملکرد خوبی در لیگ داشته اند اما در صورت عدم قهرمانی استقلال ما خودمان را نخواهیم بخشید.

اهداف تو برای فصل جاری چیست؟

قهرمانی در لیگ و جام حذفی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال و اهداف ملی ام هم که مشخص است، حضور در جام جهانی و قهرمانی آسیا.ظم تیمی بالا است و می‌خواهیم با شکست قطر مقتدرانه صعود کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین