پورحیدری:بیان برخی مسائل از سوی بازیکنان به تیم لطمه می زند/بازی سنگینی در تبریز پیش رو داریم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:اگر اشتباهات داوری ادامه پیدا کند به تیم ما لطمه خواهد خورد.

به گزارش آبیته دات کام،منصور پورحیدری پس از بازی استقلال مقابل فولاد اظهار داشت:دو شکست اخیر به بازیکنان ما برخورد و مقابل فولاد به خودشان آمدند و با این ۳ امتیاز خودشان را بازیافتند.

وی درباره صحنه  مشکوک به پنالتی استقلال در نیمه نخست گفت:به نظر من آن صحنه صد در صد پنالتی بود و خطا داخل محوطه جریمه اتفاق افتاد.با این وجود به تصمیم داور احترام می گذاریم.

پورحیدری ادامه داد:با این وجود اگر اشتباهات داوری ادامه داشته باشد به ما لطمه می خورد.شکی نیست که این اشتباهات عمدی نیست و امیداورم داوران عزیز بیشتر دقت کنند تا حقی از استقلال یا تیم های دیگر تضییع نشود.

وی درباره بازی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت:به طور حتم مسابقه سنگینی را پیش رو داریم.ضمن اینکه این بازی در زمین حریف انجام می شود و این مزیتی برای تیم تراکتور خواهد بود.امیدوارم این رقابت ها باعث حضور بیشتر تماشاگران شود.

سرپرست استقلال درباره دلیل اینکه برخی روزها تمرین استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود و علاوه بر آن از مصاحبه با بازیکنان هم جلوگیری می شود اظهار داشت:اینکه گاهی اوقات تیمی بدون حضور تماشاگر تمرین کند کاملا مرسوم است و در دنیا هم وجود دارد.در این مدت کادر فنی سعی می کند برنامه های تاکتیکی را هم تمرین کند .در بحث مصاحبه هم من بنا بر دلایلی که تشخیص می دهم از بازیکنان می خواهم مصاحبه نکنند.ممکن است این به خاطر فشار بازی باشد.فارغ از نتیجه که برد بوده یا باخت این تصمیم را می گیرم.بر این اساس از اینکه برخی مسائل مطرح شود جلوگیری می کنیم.مسائلی که ممکن است به تیم لطمه بزند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین